.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایثارگری 115هزار رزمنده مازني در دفاع مقدس

مديركل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران گفت: 115 هزار رزمنده مازني در دفاع مقدس ايثارگري كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، عليجان ميرشكار پيش از ظهر امروز در جمع رزمندگان عضو لشكر 25 كربلاي مازندران ساكن شهرستان محمودآباد كه با هدف پاسداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بيان داشت: در هشت سال دفاع مقدس 115 هزار رزمنده از استان لاله خيز و سبز مازندران به جبهه‌هاي حق بر عليه باطل اعزام شدند و امروز بر همه ما وظيفه است تا با پاسداشت ياد آنها، ادامه دهنده راه پوياي آن عزيزان باشيم و ساده از كنار وصيت نامه شهدا نگذريم.
مديركل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران گفت: دلاورمردي‌هاي رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان يك الگو براي ساير كشورهاي منطقه به شمار مي‌رود چرا كه ما در جنگ با عراق تنها با عراق نمي‌جنگيديم و آمريكا‌، انگليس‌، شوروي سابق و چند‌ كشور ديگر مستقيم و غيرمستقيم در حال جنگ با ما بودند و اين عشق و ايمان و اخلاص رزمندگان ما بود كه با دم مسيحيايي حضرت امام موجب شد كه اين كشور از گزند دشمنان آسيبي نديده و ماندگار و استوار بماند.
وي گفت‌: در هشت سال دفاع مقدس 115 هزار رزمنده از استان لاله خيز و سبز مازندران به جبهه‌هاي حق ‌عليه باطل اعزام شدند و امروز بر همه ما وظيفه است تا با پاسداشت ياد آنها‌، ادامه دهنده راه پوياي آن عزيزان باشيم و ساده از كنار وصيت نامه شهدا نگذريم.
جواد واحدي فرماندار شهرستان محمودآباد نيز طي سخناني در اين مراسم با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان جامعه ما با رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان غيرتمند كشورمان در هشت سال دفاع مقدس آشنا نبوده و بايد از همه ظرفيت‌ها براي انتقال پيام شهدا به نسل امروزي جامعه بهره برد.
وي گفت: هنر مردان خدا و رزمندگان اسلام در جريان يكي از طولاني‌ترين جنگ معاصر تجلي يافت و ما بايد بتوانيم گنجينه گرانبهاي دفاع مقدس را استخراج و به نسل سوم انقلاب القا‌ كنيم.
ميرشكار اعزام سخنرانان و روايت‌گران جنگ به مدارس و دانشگاه‌ها و بازگويي خاطرات و رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي و هنري را يكي از تاثيرگذارترين راه‌ها براي انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه برشمرد.
سرهنگ محمد طاهري فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه شهرستان محمودآباد نيز طي سخناني با تشكر از حضور گرم و با صلابت بسيجيان در صبحگاه، رمز ماندگاري انقلاب را بسيج و حضور مردم فهيم و هميشه در صحنه ايران اسلامي در تمامي ميادين و جبهه‌ها عنوان كرد و گفت: هفته دفاع مقدس تجلي رشادت‌ها و از خود گذشتگي يك عده انسان زميني ولي با قلبي آسماني است و بايد تا زنده‌ايم ره رو و ادامه دهنده راه با سعادت آن عزيزان باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.